12. 6. 2012

Mini záhrada alebo Fairy Garden

Fairy garden je celkom zaujímavý spôsob, ako si doslova z ničoho a za pár eur urobiť mini záhradku (a to nielen deťom pre radosť). Na internete nájdete veľa krásnych nápadov na FAIRY GARDENS, od jednoduchých detských prevedení až po skutočné umelecké dielka... Toto je naša tohtoročná (2012). Použili sme starý orechový peň, zopár malých rastliniek, kamienky, šišky a starú aromalampu, na ktorú celé roky padal prach na poličke v kuchyni :)


Takže potrebujeme:


Pomocník (v mojom prípade to bol manžel) vydlabal peň najhlbšie, ako sa dalo a do dna ešte prevŕtal hrubým vrtákom niekoľko dier , aby mohla  odtekať dažďová voda. Na dno diery som dala vrstvu hrubého štrku (ako drenážnu vrstvu), zeminu, zasadila som rastlinky, naukladala kamene, nasypala biely dekoračný štrk a napichala šišky (do šišiek mi môj pomocník najskôr natĺkol klinčeky, aby sa dali zapichnúť do zeme a nepadali). No a nakoniec naaranžujeme akože "domček", na ktorom sa mne osobne, najviac páči tá diera navrchu, pretože keď prší, tak voda sama vyteká von a nemusím ju vylievať :).


A takto vyzerala naša fairy garden nasledujúci rok po výsadbe. Tie huby sme tam celkom určite nesadili, tie sa tam nasťahovali samé :) Viac obrázkov si môžete pozrieť TU.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž